Detoxikační proces a jeho efektivita

MUDr. Jonáš tvrdí, že v dnešní době neexistuje stoprocentně úspěšná terapie, která by dokázala uzdravit každého. Ztotožňuji se s jeho názorem, že každý z nás má svou míru zodpovědnosti za své zdraví. Nemoc je ve své podstatě varování těla o přetíženém organizmu zátěžemi, kterých se již imunitní systém nedokáže sám zbavit.

Lidé si myslí, že konzumací vitamínů, minerálů a potravinových doplňků, kterými nás v reklamách bombarduje farmaceutický průmysl, se jejich tělo zbaví svých nemocí. Pravdou však je, že ložisek virů, bakterií, plísní, těžkých kovů, metabolitů potravy a dalších zátěží, uložených po dlouhá léta v těle a způsobujících zdravotní problémy, si konzumací vitamínů, minerálů nebo tzv. “cílených přípravků", detoxikační proces nenastartujeme, natož abychom své tělo cíleně detoxikovali.

CIC metoda řízené a kontrolované detoxikace

Tato metoda je výsledkem mnohaletého výzkumu MUDr. Josefa Jonáše. Základy pocházejí z tisíciletých zkušeností čínské detoxikační medicíny, kde jedna ze základních pouček zní: v našem těle vše se vším souvisí.

Lidské tělo je v Řízené a kontrolované detoxikaci bráno jako celek. Detoxikace je postupná, probíhá v po sobě jdoucích krocích, kdy jsou klientovi diagnostikována pomocí přístroje SALVIA (modifikovaný elektroakupunkturní Vollův přístroj), skrytá ložiska v organizmu. SALVIA umožní určit umístění ložisek v jednotlivých orgánech a specifikuje jejich obsah.

Po diagnostice ložisek v těle, terapeut vytestuje preparáty JOALIS, nutné k samotné detoxikaci.Ze své praxe vím, že tato metoda řízené detoxikace je velmi účinná a pokud je kombinovaná se speciálními bylinnými čaji, tělo se rychleji zbavuje své zátěže, svých problémů. Proto klientům nabízím jako doplněk i čaje podle receptur našich významných bylinářů, p. Zentricha a p. Janči

Terapie v praxi

Sama jsem byla vždy zastáncem názorných příkladů, než jen teorie, která může být nesrozumitelná, někdy až zavádějící. Proro bych ráda uvedla dva příklady, kdy kombinace CIC metody řízené detoxikace, kineziologie ONE BRAIN a doplňkové léčby čaji pomohla k výraznému zlepšení, dokonce uzdravení, klienta.

Případ první

Výsledek terapie, o které chci napsat, mě osobně velmi potěšil, protože se jedná o mladou ženu, která přišla s gynekologickým problémem cyst a začínající endometriozou, nárůst děložní sliznice, omezující možnost otěhotnění. Měla bolesti, cysty v děloze a hrozila jí operace a hormonální léčba. Dohodly jsme se na tří měsíčním odkladu operativního řešení a začaly řešit problém pomocí preparátů Joalis, čajů a také kineziologického odblokování ONE BRAIN.

Po prvním odblokování metodou ONE BRAIN přestaly mladé ženě nepříjemné dlouhodobé bolesti podbříšku. K tomuto odblokování jsme přidaly preparáty Joalis a bylinné čaje.

Tato detoxikační kůra trvala jen dva a půl měsíce, v této době klientka nepociťovala bolesti, po několika měsících absence menstruačního cyklu se menstruace obnovila a po kontrole u své ženské lékařky paní doktorka zkonstatovala, že nechápe, jak bez medikace mohlo dojít k tomu, že mladá žena je bez cyst a endometriozy. Tudíž, zcela zdravá.

Případ druhý

Studentce byl vyoperovan pro velké bolesti v podbříšku apendix. Absolvovala lázně, stále však u ní přetrvávaly bolesti v bříšku, které lékaři nedokázali diagnostikovat a léčili je léky proti bolesti.

Při prvním sezení jsem se jí zeptala na pravidelnost vyprazdňování. Dívka trpěla již několik let zácpou, ale nikdo s ní tento problém neřešil. Přitom zdravá střeva jsou základem zdravého organizmu.

Pomocí preparátů Joalis, odblokování ONE BRAIN, čajů na podporu jater a střev a také Hydrocolon terapie se nám podařilo během jednoho roku cílené detoxikace, vyčistit zažívání natolik, že mladá žena až na občasné problémy s vyprazdňováním, které však souvisí s její vyčerpaností sportem a studiem na škole , je bez problémů.

Co z toho vyplývá

Myslím si, že každý člověk, pokud uklízí doma, svůj byt a pravidelně se stará o pořádek v něm, měl by se zamyslet, zda takový pořádek a čistotu udržuje i ve svém těle a jestli se proti svému tělu neprohřešuje přílišným zanedbáváním s představou, že tělo to zvládne samo. Milí přátelé, nezvládne. Pokud nebudeme dodržovat určitá pravidla vnitřní čistoty, tedy jíst zdravě, detoxikovat se, myslet pohodově a snažit se neotevírat stresu, pak nám naše tělo nebude sloužit a z nás se stanou stroje na pojídání léků a svůj čas budeme trávit v čekárnách lékařů. Proto je jen na nás, která cesta je pro každého z nás pohodlnější.

KyberSoft - Copyright © 2012 Kineziologie - detoxikace